Saturday, January 29, 2011

sigh~

kuatkan semgatku.
kuatkan jantung ku,
untuk berdegup,
kuatkan peparuku,
untuk bernafas,
untuk msih merasai oksigen,
kurniaannye,

kuatkan diriku,
teguh, berdiri, berlari.
kuatkan kaki ku,
melangkah, merintangi,

kuatkan jiwa ku,
untuk tidak lgi penat,
tidak gusar,
tidak sakit,
tidak peduli,

kuatkan lah,
agar aku mampu
hadapi duggaan kali nie,
yg lebih aku rasa penatnye,
yg lbih aku rasa skitnye,
yg lbih aku rasa
sigh~

bila fkirkan keadaan ini,
adakah keadaan yg akan datang lbh baik,
atau keadaan yg lpas lbh baik,

hnya mampu menadah tngan,
berdoa,
kerana dia Maha Mengetahui,
kerana dia Maha Mendengar,
dan kerana aku adalah hambaNye,
yg lemah lgi hina.


permudahkan segalanye Ya Allah,
amin Ya RabbalAlamin..

No comments:

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport