Tuesday, January 11, 2011

Dia yg Tersayang~

smua org kata kami sama.
muka aku pon org kata ada iras.
skrg 'obius' gler aku sama ngn dia.
kegemukan aku pon skrg sgt menjurus ke arah dia.
degil aku lagi la, mmg aku sgt sama dgn dia.
nakal aku pon ade org ckp sama gak ngn dia.
skrg pon fav minuman dia da jdi fav minuman aku.
bila dia xminum pagi2 fav drink dia tue, dia jdi xselesa, 
dan skrg aku pon sama.hmm..sgt samanye aku ngn dia.

kami jarang jumpa, 
bila baru2 jumpa kami sgt rapat
aku leh cerita macam2 kat dia, 
dia pon suka bercerita macam2 kat aku,
bila da jumpa lama skit kami gaduh,
ade je xkene kata mata dia pasal aku nie, 
aku pon ade je xpuas ati kat dia.
ade ora ckp sbb jdinye macam tue sbb aku sgt sama ngn dia
aku degi, keras kepala.
dia pon degil keras kepala.

tapi jauh disudut ati
aku sgt syg dia
juta2 kasih syg yg datang pon dia msih pertama dihati nie
takkan pernah kurang ksih syg dihati aku untuk dia
bila kami gaduh, aku sllu termenung
fkir cmne nk baik blik ngn dia
sbb aku sgt xselesa bila dia marah aku,
sbb aku sgt risau bila kami gaduh,
sbb aku sgt risau takot dia sdih, 
sbb aku sgt risau sbb dia yg aku kasih, 

hahaha.
dia sgt handsome, 
ade org ckp dia cm p.ramlee
aku akui yg tue
sbb dia ada rambut ketak2 cm p.ramlee ( yg nie aku xsama ngn dia).hahaa
dia gemuk = aku da hmpir sama
ada secubit janggut
'misau' menambahkan kehandsoman dia.
dia suka sgt bju kemeja @ t-shirt kolar
dia suka wane gelap = lgi sama ngn aku.
dia suka sejarah.
dia suka cerita action
suka bola
suka sukan
dia sgt suka berkerja, mmg xbole dok diam.ad je.
dia suka berfikir, kdg2 aku nk je tau ape yg dia fkir

dia suka makan.hahaha = aku pun sgt suka makan.
lgi2 klu musim buah, xsah dia xhadap buah bergunung dihadapan dia.
dia suka jalan2.kdg2 dia akan turun dari bas jauh lgi dari destinasi dia nk gi
smata2 dia nk jalan.hahahaha.mmg comel sgt dia
dia sgt suka bercerita.smpai aku kdg2 ttdow
dan dia still akan crita bila len kali aku jmpa dia lgi.
dan kadang2 dia crita benda yg sama.
aku dgr jeee.kdg2 aku layan.kdg2 aku pkir.(alamak) (-.=)''v..hahahhaa
tpi dia ttp xkisah.selagi dia nk cerita.dia akan cerita.dan aku suka sbb
byk bnda kami share nnti.:)

dia suka senyum, dan aku sllu rindu dgn senyuman dia
mata dia coklat
hdung dia mancung
Kening dia sgt tipis.
dahi dia luas.
pipi tembam cm aku jgk
tngan dia besar dan berat
dia pendek cm aku jgk.
hehehehe


segala ttg dia
sntiasa dihatiku
dan stiap msa aku rindu
bila aku sdih msti aku rindu dia
dia la..
SAUPI ABDULLAH
Abah aku..yg tersayang.
paling aku syg.:) 

No comments:

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport