Tuesday, January 11, 2011

page kosong kat depan nie sllu 
wat aku blur je bila nk tulis..
cm biasa la aku.bila aku ada msalah 
mula la aku cari something untuk tulis
something untuk luahkan.klu x jgn harap aku 
nak ingat bnda nie.hehehe..sori ye en.blog saya.
sllu saya cari awak bila sy ada msalah.tpi xpe la.
awk sllu tolong sy wat saya rasa lega.

berbicara.sius aku xpandai mane, sama la 
tulis pown.aku x arif mne nk guna ayat2 yg masyuk nie.
bek straight to the point jew.tpi pendek la jdinye blog nie.
xbes lak nk dibaca.:)

hdup.
hmmm.sukar dan makin sukar
tiap2 hari ad je bnda baru yg aku hadapi
yg perlu aku fkir
dan tiap2 hari itu adalah makin mencabar shingga
aku sndiri rasa terkebelakang, 
tergapai2 mcari haluan.
yg kadang2 terpaksa ke kiri dan kadang2 ke kanan.
dan bila kita toleh ke belakang, msih ad yg kita tertinggal.

hdup.
xsama ngn men game.
bleh pulse, forward, rewind, and stop.
hmm.klu leh ada cm tue.msti yg best asyik nk di rewind, yg best nk di pulse
dan yg best nk di stop.
yg xbest je nk forward.
hehehe..

hdup nie.
kdang2 wat aku rasa sgt penat.
tpi org len pon penat jgk.
sama je.
msing2 ngn msalah msing2.
msing2 ngn hdup msing2.

dan hdup nie sgt cpat.
sgt ibarat roda.jap diatas.jap dibwah..



aku skrg rasa aku sgt penat.
ngn hdup nie.



No comments:

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport