Wednesday, January 26, 2011

en. itik.

hari nie aku nk bercerita pasal en.itik.
msti korang wonder siapa sbnarnye en. itik  nie kan?
hehehehe.ok.en.itik nie bos aku..
sbb dia itik, mulut dia tueh. pot pet2. klu leh 24jam nk pot pet2.
mengalahkan istri dia. smpai istri dia pon nek feddup bila dia bebel.
mgalahkan itik seranti..:=)hehehehhe..

ok. aku cerita sal en. itik nie ea..
en. itik nie suka nescafe sgt2, oldtown white coffee..(ntah tul ke tak ejaan dia.sori, aku mmg clumsy skit).hahaha..dan air nie xpernah kosong dlm mug dia..msti tiap2 kali ad punya lah..

dia suka pakai bju lengan pnjang, but tshirt, yg ada koler tueh.yg wane kosong tue, pastu dia akan pkai slua poket byk..sbb dia pakai slua poket byk tue aku tau knapa. makk aii.cm2 kejadah diisinye, hehehe.
handphone, msti la dua weh..kdg2 bila2 dua2 bunyi kalut cari aku & member aku soh tlg answer..(lagak org busness mmg cmtue).. so bila dia dressup cm gtue, kami yg ngongek nie pe lagi.lbh dari tue la makainye..
kdg2 cm org keje bengkel je aku tgk kwn2 aku dtg opis..hahahahaha.
dalam poket dia jgk msti ada rokok dunhill, xpernah putus lah rokok tueh.berkaton2 dalam blik dia tueh.
klu korg tgk dia isap rokok ngn minum nscafe tue, cm mkn nsi berlauk ngn teh o ais.haaa.gtue la gayanye..
parah2 bos aku nie..

bos aku nie, keje cm lori.  mana xnye, msti la weh dia keje keras, duit msuk poket dia.  nie yg bagi aku jeles nie, dia blik kol 8 tiap2 hari pling cepat, pastu klu bole nk ktaorg blik sama ngn dia.tpi duit msuk poket dia je.kami nie.terkulat2 laaaa.hahahhhaha..klu blik awal skit, hehehehhe.kene sndir la nnti.hehehhe.en.itik nie mmg cmgtue prangai dia...money is everything untuk dia. aku rasa money yg motivate dia..yg nie aku patot contohi dia..bestkan keje sndiri cm dia.tpi byk dia korbankan.bukan ayam, bukan itik, bukan lembu.
tpi masaaa..msti anak2 dia susah gler nk jmpa dia kan.sian jgak..





gnie agaknye ghupe en.itik msa stahun kacang dlu.

kami yg jdi mngsa.hahahaha




pe pon tingkah laku en.itik nie yg menyakiti ati kami, tpi sbnarnye dia sgttt la baik,
bila batok ke hapa ke, dia tnya, mkn ubat blm, da gi klinik blm..
bila dia tgk kta senyap je, en.itik  nie pandai tau wat lawak jenaka itik dia, wat ktorg gelakkan dia..
so ape2 pon amarah ktaorg kat dia, jauh dari sudut ati yg kecik comel, kami syg dia.hehehehhe.

No comments:

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport