Tuesday, January 25, 2011

msuk hutan lagi..

sabtu aritue bgun2 tdow je xtau nk wat pe..

tiba2 je member aku col.."eh mira ko ade gi ane x nie"..
"x npe mal".."eh jom r gi hutan rahsia, si apit ngn fahmi nk gi lepak sana".
"owh..yeke?jap aku tnya dak2 nie jap"..

dan tiba2 k.wa & nik pon nk ikot.so kami bertolak la 1 kete.nek kete in jew.jimat skit.
minyak skrg mahal.hehehehehe.





















dan setelah beberapa jam jalan,
kami akhirnye sampai, ksian gler k.wa & nik. dorg xbiasa sgt.
penat gler kan..

but bila tgk air.smua nmpak ceria blik.:)
















then ktaorg having maggi, pastu solat ramai.2..
dat's why aku berbatik nieh.:)








meeting time.tgh bincang kol bpa nk blik.:)



gmbar nie cam cover album da aku tgk.hahahahaha

finally.
our day fill in with  great experience & fun..

it's time to go home.home sweet home.







No comments:

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport