Tuesday, January 25, 2011

tersiksa~

kesedihan.
ad org peduli?
ad org kisah?
xpe.sbb aku jgk xkisah.
aku tau, aku penat da.
npe org suka ltak blame on me?
npe sbb aku cuai?
sbb aku xsabar?
sbb da sifat aku cmtue.
nk kata ape?
nk dikata ape?
aku yg merasa.
smua tue aku yg punya.
duit aku.
susah aku.
lelah aku.
dan sedih itue jgak milik aku.
nk kata apa?
sbb org hnya tau berkata2.
mereka xkna rasa.
ap yg kta rasa.
sperti kata mereka.
aku hilang lagi.
hilang bersama angin.
entah kemana dibawa.
sayu.sepi.pilu.
aku lari lgi.
jauh2 pergi.
ada peduli?
peduli pon x lekat dihati.
nk kata apa lgi?
bila aku yg disakiti.
ingat blh diubati.
tpi luka sndiri.
sndiri yg ubati.
nk kata apa?
lari.
pergi.
jauh lgi.
dan lgi.

No comments:

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport