Tuesday, January 11, 2011

dipetik.

2:18 pm. (15.11.201) - dipetik dari dairie lama.:)

baru pas mkn tgahari ngn smua org kat opis nie.aku makan mihum
to yam, harap sgt diet aku kali nie mjadi. hehehehe.teringin nk kurus skit cm
dulu.tu je target aku.  xtau nape, aku rasa aku nk tulis something.  padahal kerja
berlambak, but still jari2 aku gatal nk menaip something yg aku rasa
kat ati aku nie.


aku x tau nape, aku rindu mak.;)..mungkin sbb aku mimpi buruk smlm.hehehe
xnak da mimpi buruk pls..aku xnak ingat dia da.  dan aku xpernah nk ingat dia da
tpi nape aku msih mimpi.  bencinye rasa.

salah aku ke?ntah.kdg2 aku rasa, aku salah sbb senang2 terima org dalam hdup aku,
tanpa fkir risiko untuk disakiti pon, last2 aku sakit.hehe.  tpi xpe la, skrg aku blajar byk benda
dari kesakitan aku tue. dan aku rasa nie la sebenarnye kehidupan, x smudah kita bayangkan.
dalam mcari khdupan sbnar, kdang2 aku rasa bgusnye jdi org yg xterlalu berfikir, mreka blh je lalui
nape aku takot dgn risiko?
ntah la..aku pon xtau..
skrg aku ad ngn in..
aku tau, smua org xsuka kami..
xpe la..

dat all kali nie.
ingin senyum.

No comments:

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport