Wednesday, January 12, 2011

isi hati yg sayu~






3.15pm..



tiba2 aku rasa sayu..
persoalan nie asyik bermain2 kat otak aku je.
nape la jdi kat aku kan.hmm.
ntah la.penat sgt da rasa.
penat nk pkir.
tpi aku sdih.
rasa ad something hlng dalam hdp aku.
tiap2 hari rasa cmnie.








                                    




  apa yg aku sdih?
sbnarnye aku sdih sbb aku rasa aku msih mcari
 hidup msih xlengkap.
lgi2 bila aku tgk kwn2 aku 
da ad bby pon
pandang wajah bby wat aku sayu.
aku terasa ingin memiliki.
rasa ingin dampingi.
rasa ingin ada sesuatu 
yg begitu berharga tue.












dia xkan sama rasa adanye harta
dia xkan sama rasanye ada smua bnda.
dia ttp xkan sama ngn harganye bila kta dgr suaranye
renung wajahnye
dgr nfasnye.
smua tue buat aku rasa sgt cemburu ngn kwn2 aku.
bukan cemburu yg jahat, 
tpi cemburu ingin memiliki seperti mereka.

aku harap aku tabah.
aku hnya ada doa.
aku sesak didada.sbak dihati.






















hanya dia yg mgerti, dan hnya pada dia aku memohon.
semoga diberkati.amin.






No comments:

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport