Wednesday, January 26, 2011

aktiviti semasa aku~

elllo u ols..:)

skrg aku tgh diet tahap cipan r.
konon r nk kurus kan.
tiap2 pgi aku mkn oats je.xpon biskut je.
da kering da selera aku nie, tpi msalahnye badan2 xkring2 gak.
ketul2 lemak kental gler ahhh.tension aku dibuatnye. yg turun pon bahagian pipi yg pling obios gler la.
tpi aku rasa badan aku da xstembam dlu da..(bukan sedapkan ati okeh!)..
sbb bila aku berdiri dpan cermin skrg, i feel seksi..hahahahha..
da xsetebal simen batu da...alahamdullilah.smuanye sbb usaha kental aku.
dan disamping rakan2 yg sokong aku..arigato..






aku nk jdi yg pling kiri tueh.
yg tengah tue, ish2.takot aku.

disebalik cerita sbnarnye nie, aku nk promote jugak benda yg aku guna nie..
nme product tue FIRST GRADE.
apekah FIRST GRADE nie eh?korang nk tau ke?
meh2 aku cita snie meh.dok2 dlu.
korang penah x pakai mustajab?pati halia?dan sehaluan dgnnye?
okey.FIRST GRADE nie adalah sepesen la dgn mustajab tueh.tpi yg bezanye ye u oals,
dia lgi hebat kuasa extra vaganza dia...
klu korang pakai FIRST GRADE nie, korang akn rasa pijar2 tempat yg korang sapu losyen itu.
korang akan rasa pijar2 tue bukan hnya untuk 2-5 minit. tpi 1 hari.
aku pakai bnda nie gi keje. & nak tdow..so untung da.mcm kuasa 24 jam da jdinye.
korang, meh aku gtau korang nie.klu korang makan. rasa gler pijar dia...
pastu yg bestnye..bau dia.
korang xpayah nk malu pakai bnda nie.bukan bau halia, bukan bau herba, tpi bau perfume..klu boleh letak sample kat snie.leh aku bia korg hidu da nie..nnti smua dok tonggeng cium leptop.hahahaha..nnti org ckp npe la kan..ish2..:)
aku xnak la iklan lbih2..
sbb aku xniat pon nk niaga pon. cuma klu ada la kwn2 aku yg nk buang lemak2 bergerompolan tue.aku nk tlg je.mana la tau leh mujarab tuk korang..
agi pon..aku rasa berbaloiii-balooii..
kta umor da lanjut nie.badan msti mantop..naluri tueh, nk berkebaya, kebarung, kepujambi ke..ape2 je la...:)
klu korang nak try la..inbox aku kat fb ek. aku tlg beli..klu korang nk la.klu xnak ade aku kisah..hehehe

gmbar FIRST GRANDE nie nnti aku upload.da ad aku snap.tpi mls nk upload sbb msa limit sgt.(rujuk bwah nueh npe msa limited)..hahaha



mls aku nk cita byk sal tue.bek cita sal aku lak..

aku terbaca i artikel kat tenet,
tido awal dan bngun awal ~badan sihat, otak cergas, awet muda..(aku rasa yg awet muda tue sgt menariknye.)hahahhaha..
so mulai ari nie, aku akan tdow kol 10, bgun kol 5.30..so no more fesbuking smpai 3,4 pgi.no.no.no..
smua da strt kene jga..bek mcegah dari mgubati.lgi2 aku nie.aku xsuka makan ubat lak tue.hahahaha..

2,3 hri dlm smggu aku beryoga..:)
aku tiru step2 dia je.yg len aku ignore je...
tpi srius, yoga is fun...
xtertekan..
nk cari sukan.bia yg enjoy kta buat, jgn korang wat 2,3 x.pastu da tamo wat.so jdi tembam balik la nnti.
aku tamo.





hahahahahha.betol ke nieh?nie bukan reason dia
eh aku wat yoga.:)



mkn pling aku kwal.tpi kawal2 pon arinie da baham 2 ketul ayam kfc, tpi aku blance blik la.mlm nie aku makan oren je...esok sayur je..sbb degil, so aku denda la diri aku skit.hehehehe.






yep..betol2..kfc make us fat~hehehehe


pe la aku dok merapu nie..
pe2 je la.skrg da kol 9.30..
aku cau dlu la..

No comments:

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport