Sunday, February 13, 2011

mengeluh lagi.

npe nie?
mengeluh lgi..
agaknye la kan, klu kta ada msalah kita kentut.
xhenti2 kentut la jawabnye, 
ada msalah kentut, 
skit perot kentut.
klu dua2 datang skali, habes lah..double kentut plak..


bukan sengaja nak mengeluh, 
tpi termengeluh jap ..
bukan senang nk jdi senang

senang duit ati xsenang buat apa jgak kan.
klu hati senang, duit xde pon xsenang jgak..
agaknye la, klu kta asyik rasa senang je, bole kah kita rasa susah nnti?
msti lgi pnjang keluhan kta tue.

kali nie aku mengeluh lagi, 
tiap msalah yg datang aku akan ambik dgn positive, 
xnak tergesa-gesa lgi da.
aku fkir, 
aku hayati dlu.
ngis2 bengkak2 mata dlu,
pastu baru aku pkir cara nk sattle, 

tpi aku nie, 
susah nk buat keputusan klu melibatkan hti perasaan org sbnarnye, 
aku xlh tgk org sdih.
org nangis, 
lgi2 org yg da aku lama kenal, 
lgi2 org yg sllu jgak ad msa aku susah..
dunia nie sungguh memenatkan kdg kala, 
tpi bila kta dapat klua dari sesuatu msalah, 
ia jadi indah..

skrg nie, aku byk rasa redha, Alhamdllah,tue yg penting,
ketenangda dari-Nya dan keredhaan-Nya sentiasa aku cari..

semoga dipermudahkan perjalanan hdup ini.amin.



bestkan jdi bby.penat je tdow.


No comments:

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport