Tuesday, March 15, 2011

sharing perlu pada tempatnya!

tetiba je rasa nk tulis, menulis disaat perot aku skit.
bole ke pkir idea?
bole la kot..

sharing?bgus kah?sgt bagus kot, bila kita ada msalah, kita share
kita akan rasa lega kan?
klu kita happy kita share,
kita rasa puas kan?

sape org yg selalu kta share?
mak ayah?kdng2..
adik beradik?jarang sekali..
sanak saudara?teramat la jauh..
makwe pakwe? yg nie byk sgt.
kawan2? hmmm.yg nie sgt2 byk..
biasanya klu pe2 kita suka kan share ngn member rapat.
mmg bagus sbnarnya..
tpi kadang2 ad jgk yg xbgusnye..

dan aku nie adalah org yg suka share, tpi sllu aku salah tmpat share..
mungkin aku jenis yg mudah percaya org kot,
ad org ckap aku sombong,
aku mmg sombong klu baru2 kenal,
xkan la aku nk ckp byk kan?tpi bila aku kenal lama skit,
aku jdi sgt rapat, smpai aku leh share smua bnda,
dan ada yg jenis kawan yg aku jmpayg simpan rahsia gler babi punya la.
yg tue nsb baik la kan..

tpi kdang2 ada jgak kawan yg makan kawan,
kdng2 kwan2 cmnie ko da kenal 4,5 tahun pon ko xkan tau perangai dia
tpi bila kene skali.sakit r..abis r ape benda ko cita smua, dia dok canang kat org..
mmg kwan cmnie , xtau la aku nk ckp apa..kdg2 sdih gak..hrapkan pagar, pagar makan padi...
aku pon xtau aku merapu ape nie..
pe pon..
berhati2 la smua...

gtg..bye.

No comments:

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport