Tuesday, March 15, 2011

aktiviti hari ini

smlm teman member aku gi ambik tv dia kat bukit raja..
penat gler.smpai kol 12am aku dok tggu, tggu2 da rupe cm ranggo da.
mata terbeliak, mulut ternganga, air liuq meleleh..sbb biasanye kol 10.30pm
aku da automatically shut down.










klu ikot ati aku,mmg aku xnk turun kete da.aku lepak je dalam kete.
tpi memandangkan dia bli tv tue agak besaq pastu aku gak yg nk
tumpang mentatapnye nnti, so tak mo tak nk aku terpaksa la turun kete
tue jgak gi jmpa membe punya membe aku nie.
pekene kuew tiew hailam semangkuk, teh tarik. pas je mkn tue trus
bibir aku bengkak cm angelina jolie, da jdi angelina koli da..
smua sbb alergic aku..waaaaa..dia letak udang doh kuah tue..
pe lagi..semput siot la aku nk bernafas..seb baik la aku minum air
teh tarik, air tue panas, so skurang2nye dapat la gak release,
tpi aku control ayu je.relax je.maintain coool je semata2 LCD Philips 32" yg
bakal bertukar tangan tue..hahahahaha..rm750 jew.murah gler kot.
xde dijual dipasaran lgih harga tue.stakat nie.tue pling murah.:D..hahahaha


lepas je tv tue bertukar tangan.aku pon apelagi.
trus msuk kete..krooooohhhhhhhhhhhh.smpai la smpai umah..:D

No comments:

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport