Monday, March 28, 2011

selasa..

bgun lewat almaklumla cuti kan.sesuka ati la nk bgun kol bpa pon.






bgun tnpa rasa bersalahnya aku trus gi dapur, jerang nsi,
xkira ape pon berlaku.hari nie aku nk bwak bekal.

da nek muntah ijau da aku tgk makanan yg ada kat foodcourt tue,
sama je tiap2 ari2..smpai muka aku pon da mcm ikan keli da tiap2 ari mkn ikan keli tue.
lauk len..uh..xde selera den..



byangkan la aku da la bgun hmpir kol 8.10 min pagi,
pastu letk nasi,
keulu, ke ilir ngn pisau..

tup2 kol 8.30 aku da siap msk lauk dan sayur,
da mcm lipas keparat da gayanya..

si lipas keparat!



akhirnya aku akan lunch dgn berlaukkan ayam goreng kicap cincang kegemaran aku
dan sayur goreng, serta air jagung...perrrrrrhhhhh..
lambatnya aku  rasa nk kol 1 nie..

xsabar nk melantak!!

No comments:

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport