Friday, May 6, 2011

ngok ngek.

fellows,

aku nie klu da strt tulis tajuk,
trus xtau nk tulis ape da, padahal byk sgt 2,3 ari lepas aku nk tulis.
sengal x aku ?sngal kan..

okeh..
nk cerita dari mna,
dari 2 hb bole?
xbole pon aku nk cerita jgak..

aku pi johor.jmpa cik wahed,
da lama jnji nk jmpa dia.sjak 2 tahun lepas lagi..
then baru la jmpa skrg.
sgt suka,
dia sgt honest,
thanks a lot u,
have great time wit u..



















oke.
nk cerita pasal smlm,
aku nangis lagi..
kol 1 pagi,
smpai hdung sumbat, sesak nafas,
xpuas ngis skrg nie, asyik sesak nafas je..memberontak betol aku ngn badan aku skrg nie,
ish..xpuas ati, ingat nk ngis 2,3 jam biar puas ati,
tpi..uh..batok2, sempot..

sbb:
1. sdih, sbb lama gler smpan duit nk beli motor
2. sdih, sbb ad org nk pakai duit tue. dan aku xtau pon sbb npe dia nk pakai duit tue.
3. sdih, sbb aku nie mcm xguna je, usahkan nk tlong org len,
diri sndiri pon xtertolong..

bila da aku strt ngis, xpayah ckp r..mcm2 r yg sdih2 datang..













adeh, hasil yg dapat, mata mcm panda da..arinie
ngatok.padan muka aku.

No comments:

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport