Friday, May 20, 2011

jantan!

terasa terancang ke tgk wa punya tajuk?
sori la, aku bukan nak mengata smua jantan.
aku just nk cerita pasal sorg jantan nie.


tue pon disebabkan aku selongkar something kat page dia,
aku terjumpa la benda yg aku rasa nk muntah bila baca.
aku xtau la nk cerita mcm mne,
tpi jantan nie mmg aku benci gler r,
xpernah aku putus smpai aku benci org sbgini byak.
seriously aku xpernah jumpa pon jantan cm dia..

dia sgt pandai ko tau. tpi fail bi la.
bia aku x tere pon bi, tpi memandangkan dia punya berlagak
tpi last2 bi fail.mmg kene la..
dia nie
egois gler,
jenis yg konon perfect
konon smpurna.
pandai
beriman
baik
padahal..
bila ko tau perangai dia sebernar
ko rasa nk hampuk je
ngn trailer ..








mmg buleh dikatakan
dia sgt perasan!!!
ko xkan jumpa la jantan
sperasan dia
asyik tnya
sal baju dia
slua dia
jangut dia
misai dia
aduh..tolong la weh..
ko da la pendek
berbulu2 plak tue
da cm bangla da aku tgk.
geli weh.
pastu konon
kemas
macho
buleh blah la..
mungkin org xtau perangai ko
tpi aku tau sgt
ko memang menjijikan.
full stop!

seb baik xsmua lelaki cm ko.

2 comments:

PakcikSanggul said...

hahaha.pecah perot.gatal bontot bace post ni

Pinggu Sopi said...

bukan pecah bontot gatal perot ke?

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport