Wednesday, April 27, 2011

si bb lembab!

ingin aku kunyah2 je bb aku nie,
xpon nk je aku selam2 dia dalam air kopi kasi dia lemas smpai dia insaf,
xpon aku nk hentak2 dia ngn kaki aku smpai pecah perot dan ngku xnk lembab lagih.
hahahahaha.
xpon nk je aku gigit ko smpai tipu sgt la klu ko lebam, msti la gigi aku yg patah...ye tak?

ok, sbnarnya tajuk tue xde kaitan sgt pon ngn ape yg aku niatkan dalam ati aku nie,
sbnarnya aku jdi nk marah kat bb sbb lembab sgt smpai aku nk buka new post pon ambik msa 2 jam..
buat pe la aku bayar ko klu ko nk bazirkan msa aku cmtue...

msti ko ckp, spe suh ko guna aku kan???kan?kan?npe ko xguna ape ke nmenya yg streamix baru tue?aku da lupa lak..forget about it.proceed!!!

hahahahaha..
okeh.sbnarnya, arinie tujuan aku adalah, nk upload gmbar aku gi celeb birthday kawan bek aku ..cik mznie tue..
tue je..
so enjoy la tggu picture tue di upload dgn berjam2 je...adeh  #_#..


kami mkn kat thai-thai.sumpah sedap tomyam dia.:D

npe ntah aku moncong cm gitue.muka xblh blah..

happy birthday menni.love u.:D

No comments:

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport