Tuesday, April 12, 2011

hari yg panjang.

tik tok2. da bpa jam entah aku dok ngadap benda nie..
ubah2 last2 nmpak agi buruk.
mls la sudah.
ckup la tue dlu..



2, 3 hri nie hti xde la sdih, 
happy la..bole la..
tpi kewangan lak goyah, 
xpe, kuatkan semangat dan cita2..
pe benda ntah aku merapu  nie.
hahahahhahaha..

okeh, bercerita ttg sesuatu yg da jdi..
ada 1 mlm tue aku da hmpir2 melelapkan mata aku, 
tiba2 aku dapat col, 
no tue sungguh familiar , 
sungguh aku xsangka, 
dah hmpir 5 bln da aku xtgk no tue...


then i answer it with un confident sound, 
"hello"..wat the hell?
sbenarnya aku bukan pe, blur sbb aku xsangka dia col..

so aku tnya je la. ape kaba dia, 
shat ke ape ke..

then dia trus ckp sal dia da tunang and akan kahwin bulan 3 nie..
hahahhahahaha. aku rasa nk gelak, dia ingat aku msih tunggu dia ke?
xkan la..:D

then dia tnya aku single ke skrg, 
aku jawab, yup..
dia buleh ckp, nnti ada la tue jodoh, 
apesal ko sibok?
sibok kan diri ko dgn hdup ko sudah...

adoi..anyway..
i go to go..
da nk blik sudah.


No comments:

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport