Wednesday, April 27, 2011

1. sllu mengeluh..
2. clumsy gler, sumpah aku clumsy smpai kdg2 nset aku 2, 3 hri aku xtau aku cmpak kat ne.
3. sllu fkir untk smpan bnda penting di tempat paling selamat smpai aku xtau aku letak mne, 
4. suka merajuk okeh! tpi xde la smpai 10 jam pon.pling lama pon 20-30 min je.
5. sgt benci org suka sepahkan selepas aku bertukus lumus kemas rumah..grrrr..mmg marah!
6. smua org kata aku garang, dan aku mmg akui aku sgt garang..hahahahahha..first daughter, msti la kene garang & tegas, ye x?( cover diri )
7. nape ntah aku sgt benci ngn org yg sgt bermuka-muka. 
8. dan aku sgt benci org yg suka mengunkit, nak tlg tlg la iklas, klu satu hri nnti ko nk ngunkit, bek ko xpayah tolong terus.
9. aku xbanyak kwan, mungkin aku xpandai kot kawan, kdg2 rasa sunyi jgak, tpi aku xpernah nk jmpa kwan yg mmg satu kepala ngn aku, yg ada smua hipokrit..
10. aku sensitif sgt, lgi2 bila bulan mengambang, mak aaiiiihh.msa tue xpayah ckp la betapa snsitipnya aku.:D
11. aku sgt suka makan, bad habit..benci habit aku yg nie...(result dia, badan gedempol aku nie)
12. aku selalu face msalah sorg2, sdih sorg2..sgt menyedihkan...


byk lagi sbnarnya aku nk tulis ttg aku nie kat snie. 
tpi ntah nape tah, malam nie aku sgt sdih..
nk gi nangis jap...
bye smua..

No comments:

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport