Tuesday, November 20, 2012

kurang ajaran!

Panas hari nie.ssuai dgn keadaan hidung aku yg beku mukus kat dalam nie,panas2 cangini cair mgalir2 bak air susu ibu dlm pantang.adeh,demam selsema paling pantang hinggap kt aku,trus lemah longlai mokcik yg tuff nie.haha.blah la.:) Coretan kali nie xde kne mngena pon dgn isi kandungn nie.just propa lebey,kau da pandai propa2 skung.haha.sje.nak over acting skit.ado aku kisoh! Skrg umur makin tua nie, aku makin aktif,almaklum la, nk segojes rojita cekwan,gojes ke?haha.boley la..kami 4-5 skawan smakin aktif jga badan,bkn ape kne jga wei walau xberlaki lg.skrg cabaran tggi wei,ko x mantap ko melepas la.so,rajin2 la jga bdan,bkn bdan je nok ko kne jga!smua la,yg pling penting bia ade nur iman skit,bru la complete set kita pompuan nie.:) Kitaorg da mula bjinak2 gi gym u ols, bina mucle di smua area yg patot tuff, kami jgk bjinak2 berenang pling kurng smggu skli.yg pling aku excited,aku bru bjinak2 merpati men basket ball u ols, dlu bola basket pon aku lupa daratan (x kenal).haha, skrg bole la,12 x bling msuk la skli.jadi la yo jang.ko mampu? Weekend plk, kitaorg ramai2 tawaf la mane2 tmpat yg patot shingga 1OK lngkah,entah ckup entah idak.lantak lah janji kita enjoy!! Soal hati aku plak xbole dibuat main2.stress sana sni.malas aku nak pikir,janji tngjwab aku pd kluarga aku beres,cett.ade gaya ketua keluarga x aku nie?haha,الْحَمْدُ لِلَّه ,rezeki Ya اللّه melimpah ruah untuk aku,ckup la mkn pkai n belanja yg bpatutan, adik2 smua ckup. ‎​‎​اِ نْ شَآ ء اللّهُ. ,mgkin ade hikmahnye ape yg jdi. Aku bahagia seadanye. Tue da ckup buat msa skrg,janji I ols x pernah putus ase,harap ade jln yg lain aku dpt kecap kjayaan yg lbih akan dtg. آمِيّنْ آمِّيْنَ يَا رَبَّ الْعَالَمِيْنَ Tue je kot entry kli nie.susah weii, I type pkai bb je tau! Pc aku still gler, lantak la ko,penat da aku godek2 ko,buang bg ikan pkai lg baiklah.ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ. Wa blah dlu.assalamualaikum,xjwb dose.:)

No comments:

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport