Friday, September 30, 2011

aku yg itam.

hai.selamat hari jumaat untuk semua. .
jumaat nan indah nie.dgn hujan yg sgt lebat.bestnye dapat titow kan.
nway.skung aku kat opis.nak tdow kejadahnye.mau kene ketok ngn bos aku.
arinie agak bz.penat aku.nie je baru duduk.tadi berdiri je.
bau pon da agak masam da sbb panas.huhuhu .agaknye lagi busyuk dari si kucing nie.hahaha

hari2 yg berlalu dlm hdup aku nie sungguh aneh.kdg2 aku rasa sgt penat.sgt xtau nk pkir...sgt2 buntu.
hanya doa yg mampu aku panjatkan.aku xmampu lgi nk berdiri dikaki sndiri.kaki aku tulang rapuh kot.hahaha. takpe la.aku serahkan pada takdir, sesungguhnya Allah maha mengetahui ape yg terbaik untuk kita.dan jika kita tersungkur di simpang jalan itu namenye ujian kan.jika xde ujian tue, mungkin terlalu cpat kita sampai, dan mungkin kita xhargai pon perjalanan tue, InsyaAllah.doa dan usaha adalah jalan yg terbaik smasa lalui jalan yg berliku2 nie.

bukan aku xpernah hadapi masalah, malah lgi besar lagi. yg lagi susah. lgi siksa. tpi itu mengunakan kudrat, kudrat walau sberat mene aku mampu lagi usaha bagi sluruh keringat tulang 4 kerat aku nie,

  (tue ygaku itam nie.takde kaitan pon.nk kaitan dgn tajuk je.)hahahaha
tpi msalah kali nie berkaitan dgn hati perasaan insan2 aku syg. byk hati yg terluka, byk yg skit walau jalan mene pon aku plih..sungguh aku perlukan someone. untuk bercerita ape yg aku rasa.mungkin someone yg xde kaitan ngn aku.so dia dapat timbang baik buruk.




entah la.sukar nk berkata2.nk cerita.mungkin org tak sama pkir ngn kita.biar la..let it b.ape2 je la.huhuhuh.sbb sy sgt penat.sungguh penat.




No comments:

kengkawang!!!

I Pad
Kereta sendiri
Rumah
Travel Luar Negara
Passport